Особенности сооружения опор в сложных условиях: Сооружение ВЛ в районах с суровыми климатическими и тяжелыми геологическими условиями...
Состав сооружений: решетки и песколовки: Решетки – это первое устройство в схеме очистных сооружений. Они представляют...
Топ:
Марксистская теория происхождения государства: По мнению Маркса и Энгельса, в основе развития общества, происходящих в нем изменений лежит...
Выпускная квалификационная работа: Основная часть ВКР, как правило, состоит из двух-трех глав, каждая из которых, в свою очередь...
Интересное:
Берегоукрепление оползневых склонов: На прибрежных склонах основной причиной развития оползневых процессов является подмыв водами рек естественных склонов...
Распространение рака на другие отдаленные от желудка органы: Характерных симптомов рака желудка не существует. Выраженные симптомы появляются, когда опухоль...
Влияние предпринимательской среды на эффективное функционирование предприятия: Предпринимательская среда – это совокупность внешних и внутренних факторов, оказывающих влияние на функционирование фирмы...
Дисциплины:
2017-09-10 | 424 |
5.00
из
|
Заказать работу |
|
|
ü Say Please and Thank you
ü Raise your hand
ü Share with others
ü Be polite
ü Follow rules
ü Take turns
Ex. 2 The instructions can be positive and negative. Read the following statements, divide them into two columns ‘DO’ and ‘DON’T’.
POSITIVE | Negative |
Read the text quickly. ________________ ________________ ________________ ________________ ________________ ________________ ________________ ________________ | Don’t use the dictionary. ________________ ________________ ________________ ________________ ________________ ________________ ________________ ________________ |
Come to class on time
Tease other students
Help your partner
Shout
Copy your partner’s work
Remember to bring your materials
Speak English in class
Leave the classroom without asking
Ask if you want to borrow something
Keep your books neat and tidy
Talk when somebody else is talking
Ex. 3 Complete the instructions with the key words. Make the sentences negative.
Answer, complete, list, match, read, use, work, write |
1. … in pairs. Ask and … questions.
2. … five sentences about your house.
3. … the table with these words.
4. … the text and check your guesses.
CLASSROOM ACTIVITIES
Ex. 4 Match the picture with the action
A. Stand up B. Sit down/ Take your seat C. Erase your name D. Go to the board E.Write your name | |
A. Open your book B. Study page eight C. Put away your book D. Read page eight E.Close your book | |
A. Listen to the question B. Give the answer C. Help each other D. Raise your hand E.Work in groups | |
A. Do your homework B. Correct your mistakes C. Go over the answers D. Hand in your homework E.Bring in your homework | |
A. Answer the questions B. Take out a piece of paper C. Pass out the tests D. Collect the tests E.Check your answers | |
A. Lower the shades B. Watch the movie C. Turn on the projector D. Turn off the lights E.Take notes |
Ex. 5 Put the instructions into the right order.
Now read the text quickly. Answer the questions | |
Write five sentences in your notebooks | |
Work in pairs. Ask and answer questions about your family. Don’t look at your books. | |
For homework, do Exercise 2 and 4 in the Language Powerbook. Don’t do Exercise 3 | |
Do Exercise 1. Don’t use the dictionary. | |
Open your books on page 24 |
Ex. 6 Complete the instructions with these words
Don’t write, answer, work (2), do (2), speak, use, take out, don’t work, write, open, don’t read, ask |
“(1) … your vocabulary books. Now, (2) … your course book on page 76. (3) … Exercise 1. (4) … individually – (5) … in pairs for this exercise. (6) … the dictionary and (7) … new words in your vocabulary books. (8) … the words in pencil – use a pen.’
|
‘Now (9) … Exercise 2. (10) … in pairs. (11) … in English! (12) … and (13) … questions about your family. (14) … the sentences form your notebook.’
English | Transcription | Russian | Kazakh |
English | Transcription | Russian | Kazakh |
English | Transcription | Russian | Kazakh |
English | Transcription | Russian | Kazakh |
|
|
|
Организация стока поверхностных вод: Наибольшее количество влаги на земном шаре испаряется с поверхности морей и океанов (88‰)...
Типы оградительных сооружений в морском порту: По расположению оградительных сооружений в плане различают волноломы, обе оконечности...
Индивидуальные и групповые автопоилки: для животных. Схемы и конструкции...
Своеобразие русской архитектуры: Основной материал – дерево – быстрота постройки, но недолговечность и необходимость деления...
© cyberpedia.su 2017-2024 - Не является автором материалов. Исключительное право сохранено за автором текста.
Если вы не хотите, чтобы данный материал был у нас на сайте, перейдите по ссылке: Нарушение авторских прав. Мы поможем в написании вашей работы!